Antik & kuriosamässan i Kistamässan

Jag och min son åkte till Kistamässan idag
och gick på Antik & Kuriosamässan 2009.
Otroligt mycket folk och massor med antikviteter och samlarsaker.

Min son trodde att det skulle vara jättetråkigt.
Men efter att ha varit där i ca. 20 min...
så kramade han mig och sa TACK mamma för att jag fick följa med. :)

Det fanns nämligen både Star Wars samlardockor, kort & rymdskepp,
digimonkort och Yo Gi Oh kort.
Vi köpte 2 stora buntar med kort.

Han var överlycklig och jag med.



Här kommer lite bilder från mässan:


En fin gammal nalle från Steiff.


Dockor trängs tillsammans med Elvis & Marilyn.

Mitt på mässan hittade jag en tjej som hette Rachel som har en underbar
webb-shop där hon säljer vintage saker som hon gör om till sin egen design,
t.ex kuddar, väskor, smycken m.m
Gå in & titta själva får ni se: vanasch.myshopify.com










Jag hittade sen lite burkar som fick följa med och bo hemma hos oss.




Denna stora tvättmedelsburk ska jag förvara mitt kulörtvättmedel i:


Hittade också väldigt fina etiketter till gamla läskflaskor.
Dom ska jag sätta på någon fin syltburk tror jag.





Tjingeling Busfröken.



Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va schyssta prylar!! Kram!

2009-10-10 @ 22:14:18
URL: http://upinhere.blogg.se/
Postat av: C.

Malin: Du skulle ha varit med....men gå in & kolla in Rachels sida: Van Asch..... så snygga grejer!



2009-10-11 @ 20:31:52
URL: http://www.busfröken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0