För känsliga & torra typer

Rekommenderas;  Vaseline intensive rescue
Clinical Theraphy - för väldigt torr hy.

Dom har bytt utseende och namn på de nya flaskorna.

Den flaskan som står längst fram är en annan bra lotion men utan den
braiga ingrediensen Borago i sig.



Min favorit lotion!

Jag har smörjt in både mig och barnen med denna lotion enda sen
dom var små bebisar.

Den innehåller den underbara ingrediensen borago-olja,
som även finns i salvan (Borago) som man tar bort barns mjölkskorv i hårbotten med.
Men själva Borago-salvan luktar inte gott!
Jag provade denna lotion i stället och den fungerar lika bra... om inte bättre?
Min dotter fick även svåra eksem i ansiktet som bebis och denna lotion trollade bort allt.
Testa själva får ni se!

Vaseline -
Intensive Rescue
Clinical Theraphy
är det nya namnet på lotionen med borago-oljan i.


Den är parfymfri och doftar neutralt och helt ok!

200 ml kostar ca. 39 :- på välsorterade butiker
(Jag hittade min på ICA)

Tjingeling Busfröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0