Underbara tvätt & våtservetter för känslig hud



Huggies - Pure , tvätt & våtservetter

Efter tre barn med massor av blöjbyte och smutsiga
barn/vuxen-fingrar har jag äntligen hittat mina favorit våtservetter. 
Huggies finns även som blöjmärke.
Men dessa våtservetter är inte oljiga, utan de känns som en tunn bomullstrasa med tvål & vatten.
Jättesköna och luktar inte någonting alls. Andra märken som är utan parfym stinker ju kemikalier.
Dessa används hemma som: ansiktsservett - handtvätt - vid blöjbyte - vid WC-besök - fläckbortagning
- torka av bil-instrumentbrädan - torka av skitiga skor och massa annat!

En förpackning på ICA Maxi kostar ca. 28 kr och ett duopack ca. 50 kr. 
(Pure - 72 st servetter)

De ska finnas att få tag på hos:

ICA Maxi, ICA Kvantum, ICA Super, Coop Xtra & Coop Forum

 

Finns de inte i butiken.... så be dom ta in dom!

 

Det finns två sorter till: Aloe Vera (vårdande)  & Shea Butter (med lotion)
De doftar underbart!
Värt att pröva.

Tjingeling Busfröken.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag instämmer!! Luktar sååå gott!!

2009-09-19 @ 09:12:49
URL: http://upinhere.blogg.se/
Postat av: Busfröken

Malin: Klarar mig inte utan dom! Vad glad jag är att du gillade dom. Kramis C.

2009-09-19 @ 09:20:40
URL: http://www.busfröken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0