Yoghurt-shot på morgonen



Jag har en magsjukdom som heter IBS/ballongmage/stressmage
och för att hålla den i ordning, så dricker jag denna laktosfria yoghurtshot på morgonen.

Den innehåller 4 olika nyttiga bakerier som är bra för magen.
Min mage blir jättelugn!

Yoghurten finns i smakerna blåbär/jordgubb, hallon/smultron
& persika/passion och kostar ca. 17 kr för en förpackning med 4 stycken.

Värt att testa!
Nu i förkylningstider skulle jag rekommendera att dricka en
varje morgon för att bygga upp immunförsvaret.

Gå in och läs mer om yoghurten och IBS/ballongmage på Valio.


Tjingeling Busfröken.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag e oxå laktos intolerant så den måste jag pröva:) Vart finns dom?

Har du tid att ses imorgon förresten? O ta en promenix vid vinterviken kanske? Vill inte röra mig utanför området när jag ser ut som jag gör, haha!

2009-09-24 @ 18:01:06
URL: http://upinhere.blogg.se/
Postat av: Busfröken

Malin: Dom finns på ICA i alla fall vet jag. Men din lilla affär kanske inte har dom? Fråga om dom kan ta in. Jag är upptagen idag men ses gärna nästa vecka och fikar och promenerar med dig runt vinterviken. Kramis C.

2009-09-25 @ 13:52:57
URL: http://www.busfröken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0