14 174 steg!!!

Vilken dag det blev - jag kom upp i
14 174 steg. När jag hade ätit frukost och lämnat barnen, så ringde jag min fina kompis P.
Vi bestämde att vi skulle ut och gå lite.
Jag hämtade upp henne och så åkte vi ner till Golfängarna och parkerade.
Vi började gå mot Råstasjön.
Första sträckan var jobbig för mina benhinnor började värka väldigt mycket.
P sa att hennes också brukade göra det de första 2 km om hon går ouppvärmd.
Jag ska gå ner till Apoteket och fixa lite liniment tror jag eller ormsalva.
När vi hade tagit oss runt Råstasjön och kom fram till Lötsjön började jag bli trött. P frågade om vi skulle gå tillbaks till bilen. Men jag ville klara båda sjöarna runt. Vi avslutade på 4,66 km och en tid på ca. 56 min. Helt bedövad vart jag i kroppen. Men jag klarade det!!!
Jag känner mig jättestolt.
Sen skjutsa jag hem P och åkte hem.
Jag åt tomatsoppa till lunch.

Det har varit jobbigare att få i sig de 2 litren vatten idag, men jag har varit mindre hungrig och mindre irriterad :)

På eftermiddagen sen så sov jag en stund.
Vaknade till vid 15. Gjorde en Skogsbärsshake till mellis och åkte och hämtade tjejerna på skolan.

Idag så skulle J kompis följa med hem.
Hon fick stanna kvar på middag också.
A hjälpte till att laga maten till alla barn. Det blev tagliatelle och köttfärssås med sallad till.
Jag åt broccolisoppa.

Nu är det dax att sova.
Jag har klarat 2 dagar nu :)))

Kram C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0