Bryt ihop och gå vidare....

Jag bröt ihop idag!!!
Jag var osäker på om jag kommer fixa att äta bara måltidsersättning i 4 dagar, medans resten av familjen äter som vanligt.

Frågorna var många:
Vem ska handla?
Vem lagar den vanliga maten?

Tillslut blev för mycket och jag började hysteriskt gråta och allt bara vällde ur mig.
G tröstade mig och frågade om jag verkligen ville detta och om jag orkade? Sen sa han att han skulle kunna köra det ihop med mig.
Jaaaaa!!!!
Vad skönt det var att få det stödet och höra att han vill göra det med mig :)))
All ångest försvann. Nu är vi peppande inför den stora utmaningen.
Skönt att ha med en vän. Blir det jobbigt så kan vi stötta varandra.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kram C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0