Cirkelträning och ny sjukgymnast!

Sov gott inatt, men vaknade kissnödig mitt i natten och även tidigt imorse. Denna diet är verkligen urindrivande.
Jag är sååå nyfiken på hur många kilo jag tappat. Men jag ska nog vänta med det tills jag står på vågen igen om 2 veckor vid gruppträffen.

Dag 3 idag på måltidsersättningarna!!!

Idag så åkte G tidigare till jobbet för han skulle till Jönköping på möte.
Hoppas att han kommer hem tidigare ikväll. Ikväll är det fredag och myskväll.
Vi får väl mysa till det med tända ljus istället.

Jag lämnade barnen vid 8 i morse - sena pga. de har inget tempo på morgonen och M vill stanna hemma.

Idag hade jag bestämt mig för att köra lite cirkelträning nere på Itrims lokaler.
Man kör 3 varv med olika träningsstationer och joggning emellan stationerna. Det brukar ta 30 min - 40 med stretching efteråt. Det gick bra. Pulsen låg på 160 efter 2 varv. Jag ska ligga mellan 130-150, men den kommer gå ner efter ett tag när kondisen är bättre.

Efter det så köpte jag lite nya måltidsersättningar och en stegräknare till A. Det kan vara bra för honom att se hur mycket han rör på sig.

Sen hade jag bokat in en ny tid hos en sjukgymnast på Sergel Rehab för att komma nånvart med mina diskbråck i nacken. Hon intervjuade mig om min värk och min historik bakåt och nutid.
Sen tittade hon på min hållning och sa hur jag skulle gå.
Det slutade med att jag såg ut som jag var väldigt toanödig.
Hon tyckte inte jag skulle svanka så mycket. Svår att ändra på en kroppshållning man haft som tidigare gymnast.
Ja ja ja jag får väl försöka med det!
Sen klämde hon lite på nacken och frågade vart jag hade ont nånstans.

Det tog nästan 1,15 timme. Sen hade hon inte tid med mig längre och sa att vi fick boka ny tid nästa vecka och fortsätta då. Vet inte riktigt vad jag känner efter detta besök - jag vill ju bara bli bra igen och jag vill ha nån som ser mig och att jag blir bra behandlad.

Åkte sedan hem och åt lunch.
Gick sen och la mig. Satte mobilen på snooze och det var jättesvårt att komma upp igen när den ringde.

Nu ska jag hämta tjejerna och åka till Apoteket för att köpa Ketostix så jag kan mäta om jag är i Ketosfasen och bränner fett :)

Jag har hittills kommit upp i 4 524 steg och mitt mål för idag var 4000....yeah!
Men dagen är inte slut än!

Kram C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0