Hälsovarv, cirkelträning och rivstart!

Rivstartade igång min viktminskning idag med äppel/kanel gröt med lite laktosfri lättmjölk. Gott!
Det ska egentligen vara minimjölk, men den var slut i butiken igår.
Jag får prova hitta den idag.
Sen var det dags att åka iväg till Itrim.

7.30 samlades vi och fick en genomgång om hur hälsovarvet skulle mätas.
Vi gick sen lugnt runt själva varvet för att se vart banan gick. Den var 1 km.
Vi var 7 st som skulle testa konditionen.
Vi fick starta med 1 min mellanrum.
Man ska gå det snabbaste man kan.

Jag fick jätteont i benhinnorna när jag gick, så jag gjorde nog inte mitt bästa.
Min tid blev 9,26😔 Jag hamnade på rött på konditionskartan.
Men men - då har jag stor chans att förbättra min kondition mera😄.

Sen var det dax och prova cirkelträningen. Den gick bra!

Kram C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0