Dag 13

Började morgonen med en PowerWalk med min PT: P :)
Det var jätteskönt att få träffa henne och prata om saker jag oroade mig över inför hennes operation på torsdag. Hon har en hjärntumör och ska operera bort den då. Känslomässigt stum och bortdomnad i hela kroppen och full av ilska, gråt, ledsamhet....
Maktlös att inte kunna göra något känner jag mig med. Vill göra henne frisk. Blääääääääääääää!!!

Imorgon ska vi PW igen. Kanske något nytt ställe? Hoppas det blir fint väder!

Jag har provat en ny soppa från Allevo: potatis & purjolök - den var helt ok!!
Kul med omväxling.

Har inte ont i huvudet så mycket längre.
Inga jobbiga hungerkänslor mellan målen. Dålig på att dricka vatten är jag. Men det är så mycket annat jag är bra på :). Fick lite träningsvärk i armen efter vi spelade badminton jag och A i lördags :) Pått igen bara!

Kram C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0