Dag fem!

I går skulle vi ha tränat i gympasalen vi hyrt, men dom hade tabbat sig och avbokat vår tid! Så vi tog med alla barnen till lekhuset i 1,5 timme.

I dag har vi veckoplanerat inför nästa vecka och tvättat i stora tvättstugan.
Det har blivit lite steg ändå även fast vi bara varit hemma. Jag har inte lagt mig än och nu är jag uppe i 3219 steg.

Jag har känner mig hungrig och irriterad i dag. Kan det kanske bero på att jag inte ätit på de fasta tider jag äter på i vardagarna? Eller kanske för att jag varit dålig på att dricka vatten?

Har inte kommit in i ketos än, enligt ketostixen :(
Det är då fettförbränningen är i full gång. Men det är ju bara 5:e dagen.

I morgon är det måndag igen och då börjar jag röra på mig igen.

Det är 16 långa dagar kvar tills vi får börja äta mat..... många långa dagar!!

Over and out!

Kram C.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0