Trött!!

Igår var jag jättetrött redan på morgonen. Jag tror att det är nån förkylning på gång :(
Jag tog det lugnt och gick ner till Itrim och bytte lite pulversoppor och stegräknaren som var trasig. Det var inga problem.

Sen så åkte jag till Solna och shoppade lite tröjor till barnen.
Fick ihop 6013 steg ändå igår.

Åkte och hämta barnen tidigt och åkte hem och la mig och sov. Jag skulle ju iväg på föräldrarmöte på kvällen.

Men när jag vakna så var jag helt slut i kroppen. Höll på att svimma när jag ställde mig upp. Så jag ställde in mötet och gjorde lite soppa istället och gick och la mig igen. Bra beslut!

J hade ont i huvudet & feber så hon fick Alvedon och gick och la sig med.
A kände också sig hängig.

Dom blev hemma idag!
Mysfredag :)

Kram C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0