Vecka 5!

Denna vecka har jag tagit det lugnt.
Jag har kört Wii Fit Plus 2 ggr med plankan också 3 x 30 sek.
Det känns verkligen i magen att den drar ihop sig när jag gjort plankan :)

Sen var jag, P & A ute och gick i måndags. Det blev nog 2 km.

Idag när tjejerna ville ha sitt lördagsgodis, så gick vi ner allihopa och de fick plocka 10 bitar var.
Motion igen :)))

Imorgon är det dax för tjejernas gympa i 3 timmar så där blir det ytterligare träning. Då kom jag upp i 4 ggr ombytt träning i allafall! Skönt!

Jag är jättedålig på att dricka vatten - så det tar jag tag i nästa vecka.
Nästa vecka tänker jag även: simma nån dag med bastu och solning efteråt och sen noppa ögonbrynen och även färga dom. Små belöningar :)

Ikväll ska jag äta Allevos potatis/purjosoppa. Jag gillar den skarpt! Kanske en liten sallad till om jag fortfarande är hungrig.

Nu blir det kanske lite film - Men in Black 3

Kram C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0