Yeah - idag slog jag personligt rekord!

Skönt med ny vecka och vardag!

Jag lämnade Mirelle på dagis och åkte ner till Golfängarna för att ta en powerwalk runt sjöarna.

Jag satte på en ljudbok i lurarna (tips från min coach P) och började gå.
Tog ut svängarna lite och vips så hade jag gått 5 km - ett mål jag satte upp förra veckan :) Nu får jag utöka det med 6 km.

Sen ringde min kompis J och undra om vi skulle åka till IKEA. Så det var bara hem och duscha och byta kläder.
Väl där så var det dax för lunch. Det var enkelt och smidigt att tillaga och äta min tomatsoppa i restaurangen. De hade både sopptallrik, micro och stor sked.
Sen diska jag shakern på toaletten.
Funka bra!
Sen gick vi runt, runt, runt i hela varuhuset.

Jag fick idag ihop ett nytt rekord:
27 676 steg!!!!! Helt otroligt
Jag är sååå slut i hela kroppen. Mest är det ryggen och knäna som är slut.
Jag märker att jag mindre irriterad än vanligt av att röra på mig.
Bra medicin det här med motion :)

Nya tag i morgon och nya mål.
Inatt kommer jag sova gott!

Kram C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0